Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFulbeck, Eleanor; Atchison, Drew; Giffin, Jessica; Seidel, Dorothy; Eccleston, Megan
InstitutionAmerican Institutes for Research (AIR)
TitelPersonalizing Student Learning with Station Rotation: A Descriptive Study
Quelle(2020), (81 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterIndividualized Instruction; Learning Modalities; Teaching Methods; Learning Centers (Classroom); Influences; Costs; Administrator Attitudes; Teacher Attitudes; Program Implementation; Elementary School Teachers; Middle School Teachers; Principals
AbstractAIR researchers conducted a descriptive study of station rotation. The study described what station rotation looks like in classrooms, examined perspectives about station rotation, and explored student learning associated with station rotation. AIR researchers found that teachers and principals had positive perceptions of station rotation. Compared to non-station rotation teachers, teachers who use station rotation reported higher levels of differentiated instruction, more availability of data to drive decision making, and a higher quality digital curriculum. However, based on the study sample, the AIR researchers observed no difference in student test score achievement between students in station rotation classes and similar students in non-station rotation classes. Given study design limitations, the field would benefit from additional research on the effect of station rotation on student learning outcomes. [For the practitioner brief, see ED610295.] (As Provided).
AnmerkungenAmerican Institutes for Research. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 202-403-5000; Fax: 202-403-5001; e-mail: inquiry@air.org; Web site: http://www.air.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: